شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

کاشت نهال توسط مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان به مناسبت "روز بزرگداشت شهداء"

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان اسفندماه "روز ملی بزرگداشت مقام شهداء" در اقدامی نمادین، اقدام به کاشت نهال نمود.
دکتر اسماعیل زاده در این رویداد، ضمن گرامیداشت یاد شهداء گرانقدر بویژه شهدای والامقام صنعت برق آذربایجان و همچنین با مهم برشمردن روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، اظهار داشت: این اقدام نمادین، به منظور پاسداشت مقام والای شهداء و فرهنگ احترام به طبیعت و حفاظت از منابع طبیعی به عنوان سرمایه های ارزشمند ملی و ترغیب کارکنان شرکت به کاشت نهال، برگزار می شود.
دکتر اسماعیل زاده همچنین با بیان این که مراسم درختکاری امسال شرکت برق منطقه ای آذربایجان به نیابت از شهدا انجام شده است، اظهار امیدواری کرد به برکت این اقدام، شرکت برق منطقه ای آذربایجان با سرعت هر چه بیشتر به سوی اهداف از پیش تعیین شده حرکت کند.
در مراسم نمادین کاشت نهال در شرکت برق منطقه ای آذربایجان، تعداد ۱۷ اصله نهال توسط مدیر عامل و تنی چند از معاونین و مدیران این شرکت به یاد شهدای والامقام صنعت برق کاشته شد.
شایان ذکر است شرکت برق منطقه ای آذربایجان به عنوان شرکت سبز و حامی محیط زیست ، فعالیت های فراوانی از جمله گسترش خدمات الکترونیکی و حذف کاغذ (با هدف جلوگیری از قطع درختان)، در بسیاری از فعالیت های شرکت را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1400/12/22   تعداد بازدید 562     https://azrec.co.ir/blog/u/22598   خانم میرزایی
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض